۱۳۸۸-۰۴-۰۴

به خشونت، سانسور و بازداشتهای غیر قانونی بلادرنگ پایان دهید!


سیل خروشان و حق طلبانه مردم در کوچه خیابان ها ی تهران و شهرستانهای ایران با مقاومت رژیم و نیروهای امنیتی و "لباس شخصی" های آن روبرو شده است. دولت با بازداشت روزنامه نگاران، فعالان مدنی و سیاسی، با ممنوعیت روزنامه ها، فیلتر کردن سایت ها، سرکوب خشن و خونین، نه تنها نتواست مردم را مرعوب سازد بلکه احساسات و شعور اجتماعی مردم را نیز جریحه دار کرده است.
فشاراختناق و سانسور رسانه های ترکمن صحرا را نیز از انتشارهرگونه خبر مربوط به اعتراضات مردم در داخل کشور بازداشته است. در شرایط کنونی وظیفه خود می دانیم که در انتشار اخبار اعتراضات، مشترکا و فعالتر شرکت کنیم. درعین حال اقدامات سرکوبگرانه و جنایت کارانه دولت را که تا کنون به کشته شدن دهها و زخمی گشتن صد ها تن گردیده است، محکوم می کنیم. در دنیای مجازی چشم جهانیان به روی واقعیت های کشورمان گشوده شده وقتل جوانان از جمله قتل جانگداز«ندا» را همگان مشاهده کرده اند.
امروز دنیا نظاره گر اقدامات غیر انسانی دولتمردان ایران است. سانسور و جعل اخبار، سرکوب و قتل خونین مردم ره به جائی نخواهد برد. عقل سلیم و وجدان انسانی، پایان دادن بلادرنگ به خشونت، سانسور و بازداشتهای غیر قانونی و پاسخ به خواسته های مردم را می طلبد.

سایت ایل- گون
سایت تورکمن ایلیم
سایت خبری و فرهنگی ترکمنصحرا
سایت تورکمن صحرا مدیا
وبلاگ بوسغون ـ کانادا
نشریه ی الکترونیکی " کانون فرهنگی وسیاسی خلق ترکمن- واحدآلمان.
نشریه ی الکترونیکی شورای همآهنگی کانون فرهنگی و سیاسی خلق ترکمن“
سه شنبه، دوم تیرماه ۱۳۸۸
برای افزودن نام سایت و یا وبلاگ خود با یکی از سایت های فوق تماس بگیرید.

0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی